Zapraszamy do składania dokumentów rekrutacyjnych do projektu.
Poniżej zamieszczone są dokumenty rekrutacyjne w podziale na Instytucje. Po pobraniu dokumenty są dostępne w wersji edytowalnej.
Komplet wypełnionych i podpisanych dokumentów rekrutacyjnych Instytucji oraz Kandydatów na Uczestników należy przesłać:
w wersji elektronicznej na adres e-mail: cyfrowa.edukacja@lcit.lubelskie.pl
oraz
w wersji papierowej na adres:
Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii,
ul. Artura Grottgera 4,
20-029 Lublin
z dopiskiem: Projekt pt. “Wsparcie szkoleniowe dla pracowników placówek edukacyjnych w zakresie sposobu korzystania z narzędzi technicznych umożliwiających lub wspierających pracę zdalną”.
Przesłane dokumenty będą podlegały weryfikacji i ocenie przez Komisję Rekrutacyjną, która będzie decydowała o zakwalifikowaniu do projektu. Złożenie dokumentów nie jest jednoznaczne z przyjęciem do projektu.
Instytucje i osoby zakwalifikowane do projektu zostaną o tym fakcie poinformowane drogą telefoniczną lub mailową.
Dokumenty do pobrania dla Kandydatów:
Dokumenty do pobrania dla Kandydatów:
Dokumenty do pobrania dla Kandydatów:
Dokumenty do pobrania dla Kandydatów: